Nove tehnologije su nam svima na dohvat ruke, istim korakom raste i svijest važnosti i primjeni u poslovanju. Razni novi pojmovi su postali stvarnost u svijetu mnogih grana biznisa. Od virtualne stvarnosti do umjetne inteligencije primjenljive u svakodnevnom životu.
Mnoge kompanije bi se mogle voditi idejom da nove tehnologije imaju svrhu dobivanja prednosti u raznim segmentima. Ako bi neka kompanija odabrala odgovarajuću vrstu tehnologije to im može biti svojevrsna motivacija I jačina da izađu na tržište.
Svjedoci smo kako umjetna inteligencija polako ulazi na velika vrata mnogih kompanija. Statistička istraživanja kazuju da čak 25% na godišnjoj razini raste upotreba tehnologije u vidu umjetne inteligencije.
Vjerujemo da ste već upoznati sa olakšicama koje nude dronovi. Iako su svojevremeno služili za nešto drugo, danas se dronovi koriste za razne pomoći u širenju kompanija i njenih proizvodnih linija i ponuda. Možda niste znali, ali u sljedećih nekoliko godina se očekuje čak 17 milijardi dolara veća vrijednost u prodaji dronova.
Ako bismo se dotaknuli virtualne stvarnosti onda ne smijemo zaobići činjenicu da je ovo polje “stvarnosti” već odavno razvijeno u Kini, još 2020. godine. Ovo tehnološko tržište u Kini vrijedi vrtoglavih 8 milijardi dolara. A predviđa se da će do 2025. Godine ova vrijednost porasti na 80 milijardi.
Takve cifre se ne odnose na 3D printanje koje postoji još iz 80-ih godina. Danas je to industrija vrijedna 6 milijardi dolara a prisutna je, ne samo u kompanijama, već I u privatnim domovima i malim obrtima. Dovoljno su učinkoviti za prezentaciju u automobilizmu, građevini, ali i drugim grana industrije. 3D printing je postao normalan poput žičanog telefona, ima ga svugdje.
Tehnologija u mnogim smjerovima olakšava, pospješuje i usmjerava kompanije. Učestvuje i u pobjeđivanju konkurencije ( pogledajte samo auto industriju). Ako razmišljate uvesti ili ne neki vid tehnologije u svoju firmu – nema dvoumljenja, samo naprijed.