Opel Astra osvojila je nagradu Red Dot Award 2023

Opel Astra osvaja već na prvi pogled, i kao model s pet vrata i kao Astra

Sports Tourer. S time se složio i stručni žiri za dodjelu nagrade Red Dot Award. Stručni žiri, koji se ove godine sastojao od 43 suca, dodijelio je ovom kompaktnom bestseleru iz Rüsselsheima nagradu Red Dot Award 2023. u kategoriji „dizajn proizvoda”. To je još jedno u nizu priznanja koje je Astra dosad dobila. Među ostalim, Astra je osvojila „Zlatni volan 2022.” 1 , izabrana je za „OBITELJSKI AUTOMOBIL godine 2022.” 2 , a nezavisni stručni žiri za dodjelu nagrade „German Car Awards” (GCOTY) proglasio ju je „njemačkim kompaktnim automobilom godine 2023.”

„Najnovija generacija automobila Opel Astra posve utjelovljuje našu filozofiju odvažnog i besprijekornog dizajna. Kao i svaki novi model Opela, Astra ima upečatljivo lice branda Opel Vizor i objedinjuje inovativnu tehnologiju i emocionalni dizajn. U skladu s tim načelom razvili smo i kokpit. Potpuno digitalni Pure Panel omogućuje intuitivnu upotrebu i usmjeren je na osnove”, rekao je Opelov dopredsjednik za dizajn Mark Adams.

Nova Astra oduševljava priključnim (plug-in) hibridnim pogonima, a uskoro i kao potpuno električna Astra Electric, a odlikuju je i privlačne čiste linije bez suvišnih ukrasa. Opel Vizor (novo lice branda koji je prva dobila Mokka i središnji element vanjskog dizajna) slijedi Opel Kompas prema kojemu se okomite i vodoravne osi – oštar nabor poklopca motora i grafički izgled dnevnih „krilastih” svjetala – sijeku s Opel Blitzom u sredini.

Straga se Opel Compass ponavlja, s centralno postavljenim logotipom, okomito poravnatim visoko postavljenim kočionim svjetlima i stražnjim svjetlima (štedna LED svjetla, kao i sva vanjska svjetla). Blitz, simbol munje također služi i za otvaranje vrata prtljažnika, izrađena od vrhunskog kompozitnog materijala. Ta tehnologija nije samo lagana i čvrsta, ona također omogućuje preciznu izvedbu detalja dizajna kao što su posebno tanka stražnja svjetla.

Zahvaljujući sloju nalik sjenilu koji sprječava odraze na vjetrobranskom staklu, prilikom dizajniranja nije bilo potrebe za dodatnim štitnikom iznad ekrana, što dodatno poboljšava visokotehnološku funkcionalnost i dojam.

Dizajneri i inženjeri Opela pažljivo su radili kako bi osigurali da vozač prima sve potrebne informacije i da na raspolaganju ima korisne radne opcije bez opterećivanja suvišnim podacima ili funkcijama. Uz fizičke kontrole smanjene na minimum u obliku fino oblikovanih tipki, Pure Panel postiže optimalnu ravnotežu digitalizacije i intuitivnosti pri korištenju, oslobođen iritantnih vizualnih podražaja, bez potrebe za podizbornicima.

Činjenica je da Opel u zadnje vrijeme radi na što boljem usavršavanju, rame uz rame sa velikim tehnološkim dostignućima. I to im za sad aide poprilično dobro.

 

 

Similar Articles

Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Instagram

Most Popular