Ukoliko se vaša kompanija bavi komercijalnom prodajom već znate da se vaši uposlenici svaki dan brinu da njihovo osnovno sredstvo za rad bude što očuvanije i bolje. Automobili koje danas voze komercijalisti, menadžeri prodaje, snadbjevači su dostigli nivo velike sigurnosti.
Ono na što prvo treba obratiti pažnju jeste koliko su vaša komercijalna vozila sigurna, koliko je u njih uloženo za sigurnost onih koji svaki dan sjedaju i prelaze nekoliko stotina kilometara dnevno. Nekad nije dovoljno samo gledati da se uštedi novac na kupovini takvih automobila, jako je važno da se „sve kockice poslože“. A to znači da ne bi bilo loše da razgovarate sa vašim kolegama, zaposlenicima, šefovima voznog parka i da na taj način dođete do zajedničkog rješenja obnove/kupovine novih automobila.
Većina vodećih kompanija u autoindustriji ima posebne komplekse i linije za komercijalna vozila. Uvijek ćete naći klasičnu limuzinu koja je modificirana za komercijalnu upotrebu. Također, postoji i ona linija vozila sa većim gabaritima koja će pružiti dodatne mogućnosti. No, koliko vaša kompanija zaista treba da ima sve i šta je to sve, izdvojit ćemo samo nekoliko stvari na koje trebate obratiti pažnju:
– Sigurnost vozača
– Pogodnosti servisa
– Ugodnosti vozača
– Da li ima ili ne ugrađen GPS
– Alarmi i zaštite
– Veličina gepeka
– Obavezna oprema
Naravno, sva komercijalna vozila bi danas trebala imati osnovnu opremu, uključujući mogućnost povezivanja telefona radi lakše komunikacije ( ali i sigurnosti), klimu, te protivpožarni aparat. Savjetujemo da se kao rukovodioci raspitate i kod svojih uposlenika da li postoji nešto što bi poboljšalo rad, olakšalo funkcionalnost, te smanjila briga oko automobila.
I ne zaboravite, sigurnost na prvom mjestu. Vozači komercijalnih vozila su često nosioci vaših poslova.
Foto: Freepik