Glovo, višekategorijska platforma koja omogućava pristup raznim vrstama proizvoda i jela na zahtjev, zabilježila je zanimljive podatke koji pokazuju da je 2022. godine preko njihove aplikacije naručen zapanjujući broj, više od 221.500 burgera, koji su isporučeni, što predstavlja impresivan rast, 136% u odnosu na prethodnu godinu.
Među svim podacima, jedan trenutak se ističe kao “Zlatni minut” kada je isporučeno najviše hamburgera u jednom danu. Bilo je to 29. marta, između 10:06 i 10:07, kada je nevjerovatnih 47 hamburgera stiglo do gladnih stomaka širom zemlje.
Bosanci i Hercegovci se najviše odlučuju za hamburgere kao opciju za večeru. Podaci pokazuju da je preko 36% dnevne potrošnje hamburgera koncentrisano između 17 i 20 sati.
Vikendi su omiljeni dani za ljubitelje hamburgera u Bosni i Hercegovini. Prošle godine, 15,25% potrošnje je bilo petkom, a zatim nedjelja sa 15,11 % i subota sa 14,41 %.
Sarajevo se ističe kao epicentar burger revolucije u Bosni i Hercegovini. Nevjerovatnih 69% ukupne potrošnje hamburgera u zemlji pripisuje se Sarajevu. Drugo mjesto zauzela je Banja Luka sa 16%, a slijedi Mostar sa 8%.
Trenutno više od jedne trećine (34,80%) partnera navedenih u aplikaciji Glovo prodaje hamburgere, što ga čini drugim najvećim procentom među svih 25 zemalja u kojima Glovo posluje. Ovo ukazuje na široku dostupnost hamburgera i veliki izbor mjesta za njihovo pronalaženje. Štaviše, polovina partnera s hamburgerima na jelovnicima su mala lokalna preduzeća, a broj takvih malih i srednjih preduzeća porastao je za 55% u odnosu na 2021. Ova činjenica dokazuje opredijeljenost Glova da podrži lokalnu ekonomiju, privlačeći nove male poduzetnike u aplikaciju i da digitalizuju svoje poslovanje.
Pored domaće potrošnje, Bosna i Hercegovina se ističe i globalno. Na ljestvici zemalja s najvećim brojem isporučenih hamburgera u 2022. godini, Bosna i Hercegovina zauzima 15. poziciju od ukupno 25 zemalja u kojima Glovo posluje. Ovo predstavlja značajno priznanje i uspjeh za zemlju s relativno malom populacijom.
Kako vrijeme prolazi, evidentno je da ljubav prema hamburgerima u Bosni i Hercegovini samo raste. Potrošnja hamburgera u gradovima raste iz godine u godinu, a neki gradovi pokazuju značajan rast u odnosu na prethodnu godinu. Banja Luka je doživjela impresivan rast potrošnje hamburgera od 294%. Sa 8.700 isporučenih hamburgera u 2021., broj je skočio na 34.400 komada u 2022. Mostar je također zabilježio značajan rast od 221%, dok je potrošnja hamburgera u Tuzli porasla za 210%.
Kada je riječ o vrstama i receptima burgera koji su najviše konzumirani, čizburger, klasični burger i dupli burger se ističu kao najpopularniji izbori. Ovi ukusni burgeri su osvojili srca mnogih ljubitelja hrane širom zemlje.
Interesantno je primijetiti da je jedan korisnik iz Sarajeva napravio najskuplju narudžbu sa burgerima u 2022. godini, vrijednu čak 370 KM. Ovo jasno pokazuje da su ljudi spremni izdvojiti dodatni novac za vrhunski kvalitet i neodoljiv ukus.
Najveći fan burgera u Bosni i Hercegovini je tokom 2022. godine naručio čak 248 burgera u različitim narudžbama tokom godine. To je gotovo 5 burgera svaki vikend tokom cijele 2022. godine.
Bosna i Hercegovina je definitivno postala zemlja u kojoj se burgeri cijene, vole i u čijem ukusu uživaju njeni stanovnici. Potrošnja raste iz godine u godinu, gradovi postaju centri burger kulture, a broj partnera koji nude burgere i njihova dostupnost su sve veći. Nema sumnje da će se ova ljubav prema burgerima nastaviti i u budućnosti, donoseći još više ukusa i zadovoljstva za sve ljubitelje ovog popularnog jela.
O Glovo
Glovo je pionirska aplikacija za više kategorija koja povezuje korisnike s preduzećima i kuririma, nudeći usluge na zahtev iz lokalnih restorana, trgovina i supermarketa, apoteka i maloprodajnih objekata. Glovo vizija je da svima omogući lak pristup svemu u svom gradu kako bi korisnici mogli uživati u onome šta žele, kada žele i gdje žele. Osnovana je 2015. godine u Barseloni, a trenutno posluje u 25 zemalja u Europi, Centralnoj Aziji i Africi.