U posljednjih nekoliko dana smo imali priliku testirati novi model Opel Zafira Life. U samom početku vladalo je blago nepovjerenje, ali nakon 50 pređenih kilometara sjedinili smo se i postali jedno.
Opel Zafira je duga malo više od 5 metara, ima dizel motor i blizu 2.000 kubika. Matematika ovog automobila je u suštini jednostavna, neke brojeve ste već pročitali a brojevi poput 9 mjesta, uključujući vozača, te blizu 5.000 litara zapremnina gepeka govore da se radi o zaista impresivnom vozilu. Kontrolna tabla ima dobre stare kazaljke, ali i digitalni prikaz brzine, prosječne potrošnje, te ostalih činjenica potrebnih tokom vožnje. Multimedija je klasična, 7 inča displej, 6 tipki/gumbića za dodatne opcije, te mogućnost povezivanja sa operativnim sistemima daju samo veću ocjenu Opel Zafiri.
Iako izgleda poput Vivara, ona to nije. Zafira Life pogodna je kao porodično vozilo, ali i kao vozilo za kompanije. A što da ne i za neki bend, za turneje. Ima dovoljno punjača od 12V, te veliki stup na zadnjem dijelu (na krovu) za klimu i svijetla. Sve je na dohvat ruke i sve je pristupačno za svakog putnika.
Tokom testa zamjerili smo što nismo uspjeli naći, ili barem ovaj model nije imao, držač za flašu/čašu koji bi bio na dohvat ruke za vozača. Što se tiče buke u vozilu za vrijeme manje ili veće brzine – nema je. Automatsko paljenje svjetla kao i brisača prednje šajbe uvijek dobro dođu. A klizna vrata sa lijeve i desne strane za ulazak na zadnje klupe olakšava kretanje i bezbrižni ulazak u Zafiru Life. Dodatna stepenica olakšava ulazak i osobama sa otežanim kretanjem, što je dodatni plus.
Model koji smo testirali nije imao prednje parking senzore, ali je zato bio opremljen senzorom u vožnji koji upozorava na blizinu automobila ispred vas. Vožnja u rikverc je olakšana senzorima i kamerom. A pri tome na onom istom displeju od 7 inča imate uvid i putem “pogleda odzgo”. Opel Zafira Life ima ugodna sjedišta i svako ko sjedne, a nije se vezao, nježni i osjetljivi senzor poslat će “upozorenje” čiji zvuk nije ugodan, s toga pojas obavezno.
Od 0 do 100km/h za 10 sekundi, sa preko 2 tone i dužinom od 5 metara je sasvim ok. Sa automatskim mjenjačem od 8 brzina (ima opcija i da sami šaltate) dostignuti određenu brzinu je “mačiji kašalj”. Što se gradske vožnje tiče, preporuka je da ugasite start/stop sistem, naročito u gužvi kao što su sarajevske saobraćajnice. I kad mislite da ne možete proći nekim ulicama, ne brinite, nije teško “hendlati” ovu snažnu mašinu.
U svakom slučaju naša ocjena je 9/10. Cijena modela kojeg smo testirali je 91.000KM, i za te novce mooožda ne bi bilo na odmet još malo opreme dodati, poput senzora naprijed i barem jednog držača za limenku.
Video koji preporučujemo za pogledati u HD-u je na ovom linku.
A vi svakako sami pogledajte ponudu na www.opel.ba i ako se već sutra nađete u Opel Zafiri Life, javite nam vaše utiske. Pažljivo vozite, pojas, s pjesmom i sretno.