Proizvođač energetskih napitaka HELL ENERGY, brend koji je dostupan u više od 50 zemalja širom svijeta, a u mnogima od njih zauzima i vodeću poziciju na tržištu, je kompanija u kojoj održivost nije samo teorija, nego je ona dio strategije na kojoj je zasnovano poslovanje, a također i dokazano na djelu. Grupacija je posvećena održivom razvoju i ima za cilj postati „najzeleniji“ proizvođač energetskih i bezalkoholnih napitaka na svijetu.
Kompanija nastoji postaviti primjer u stvaranju održivije budućnosti i ohrabriti potrošače da djeluju zajedno.
Prilikom izrade svoje kratkoročne i dugoročne strategije, planiranja i realizacije investicija, HELL posebnu pažnju posvećuje energetskoj efikasnosti. Svi proizvodi vrhunskog kvaliteta napravljeni su u duhu održivosti, predstavljajući filozofiju stvaranja vrijednosti za naše društvene zajednice. Zato je kompanija HELL kao ambalažu za svoje proizvode odabrala aluminijumske limenke što je dodatno potpomognuto izgradnjom vlastite tvornice aluminijumskih limenki 2017. godine. Aluminijum je izuzetno koristan materijal, a razlog je što se može 100% reciklirati, a samo topljenje ovog metala u toku recikliranja dovodi do 95% uštede energije u poređenju sa primarnom proizvodnjom aluminijuma. Osim toga, aluminijum je lagan, te smanjuje emisiju gasova staklene bašte iz transporta, izdržljiv je, jak i fleksibilan, tako da ima dug životni vijek. Ako se odloži na propisano mjesto nakon upotrebe, aluminijumska limenka se može ponovo koristiti, pa ćete na policama imati novu limenku nakon 60 dana.
Kao vlasnik brenda koji je vodeći na tržištu, HELL je preuzeo na sebe odgovornost da pravilno informiše i pripremi potrošače za donošenje ekološki osviještenih odluka. HELL redovno objavljuje svoj izvještaj o održivosti, a postoji i web stranica na temu održivosti https://www.hellenergy.com/sustainability/bs/, a sve sa ciljem kontinuiranog educiranja svojih potrošača i osiguravanja transparentnosti.
U posljednje vrijeme HELL je pokrenuo tri velike kampanje za edukaciju potrošača o tome kako reciklirati aluminijumske limenke u Mađarskoj. Kampanje su pomogle potrošačima da lično doprinesu održivosti, a kroz ovakve kampanje, inovativna rješenja i kvalitetne proizvode HELL ispisuje historiju kao održivi proizvođač energetskih napitaka, a usudiće se i dalje sanjati velike snove o budućnosti.