Međunarodni dan kafe 1.10. – Može jedna Mokka?

Kratkim pretraživanjem interneta možemo saznati da je kafa drugi najpopularniji napitak na svijetu, prvo mjesto ipak pripada nedostižnoj vodi. Dugotrajna popularnost ovog aromatičnog napitka odličan je razlog za obilježavanje Međunarodnog dana kafe 1.10. Opel pritom nudi savršeno društvo za ovu prigodu u obliku nagrađivane Opel Mokke. Najmanji član Opelove obitelji SUV-ova trenutno se prodaje na više od 50 tržišta; od Norveške na sjeveru do Južne Afrike na jugu i od Novog Zelanda na istoku do Kolumbije na zapadu.

Opelov elegantni subkompaktni SUV dostupan je kao električno vozilo s baterijom, koje uz svilenkasto glatku vožnju nudi savršenu mobilnost bez lokalnih emisija ili u izvedbi s profinjenim benzinskim motorima koji kupcima omogućuju izbor željenog pogonskog sustava – baš kao što bi odabrali omiljenu vrstu kafe.

Opel Mokka privlači poglede još od prvog predstavljanja 2020. godine. Kao automobil koji je posebno dizajniran da pobudi emocije, Opel Mokka prva je ponosno nosila novo lice branda – Opel Vizor. Mokka je također prvi Opelov automobil s potpuno digitaliziranim kokpitom Pure Panel.

 

 

Dobitnica njemačke nagrade „Zlatni volan 2021.“[1], električna Opel Mokka Electric s baterijom ne zapanjuje samo svojim odvažnim i besprijekornim dizajnom, već i performansama. Električni motor snage 100 kW/136 KS s maksimalnim okretnim momentom od 260 Nm jamči moćnu i gotovo nečujnu vožnju. Jedno punjenje baterije od 50 kWh omogućuje do 338 kilometara vožnje bez lokalnih emisija prema WLTP-u[2]. Brzina vozila elektronički je ograničena na 150 km/h.

Ovisno o svojim sklonostima, vozači Mokke Electric mogu birati između tri načina vožnje: Eco, Normal i Sport. U načinu rada Eco električni SUV vozi najštedljivije s ciljem povećanja ukupnog dosega vožnje. Zahvaljujući najsuvremenijem regeneracijskom kočionom sustavu, Mokka Electric može i rekuperirati energiju prilikom usporavanja ili kočenja. Električni motor tada djeluje kao generator i puni bateriju. Ako vozač prebaci ručicu mjenjača u način rada B, povećavaju se povrat energije i okretni moment kočenja. Bateriju je moguće „napuniti“ do razine od 80 % za približno 30 minuta na punjačima s istosmjernom strujom snage 100 kW.

Živahni i istovremeno ekonomični benzinski motori nude izlaznu snagu od 74 kW (100 KS) do 96 kW (130 KS). Umjerena potrošnja goriva i vrhunske performanse svojstveni su za sve dostupne pogonske sklopove (kombinirana potrošnja goriva prema WLTP-u: 6,2 – 5,2 l/100 km, 141 – 117 g/km CO2)[1]. Unutarnje trenje i gubici svedeni su najmanju moguću razinu u ovim visokoučinkovitim motorima. Turbopunjač također trenutačno reagira i razvija snažan okretni moment pri niskom broju okretaja. Motori dolaze s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa ili automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa i polugicama za mijenjanje brzina iza upravljača.

Mokka je vjerna tradicionalnom pristupu Opelovog branda da inovativne tehnologije iz viših tržišnih segmenata čini dostupnima širem krugu kupaca. Navedeno uključuje „visokotehnološke“ funkcije kao što su aktivne pomoći vozaču, primjerice napredni tempomat (ACC) i aktivno pozicioniranje u voznom traku. Suvremeni sustav rasvjete naglašavaju prilagodljiva Intelli-Lux LED® Matrix svjetla s 14 elemenata. Sve varijante modela u osnovnoj opremi imaju električnu parkirnu kočnicu i sustav prepoznavanja prometnih znakova. Također su dostupni i kamera za pregled straga od 180°, automatska pomoć pri parkiranju, bočna zaštita i upozorenje na bočni mrtvi kut.

Svojom kombinacijom odvažnog dizajna, raznolikom ponudom pogona koja uključuje električni motor s baterijom i motore s unutarnjim izgaranjem te inovativnim tehnologijama, Opel Mokka odavno je postala hit među kupcima – baš kao i kava.

[1]AUTO BILD br. 45/2021 i BILD am SONNTAG br. 46/2021, kategorija za „najbolji automobil do 25.000 €” uklj. ekološki bonus.

[2] Doseg je određen u skladu s metodologijom testiranja WLTP-a (Uredba (EZ) br. 715/2007, Uredba (EU) 2017/1151). Stvarni doseg razlikuje se ovisno o svakodnevnim uvjetima i različitim čimbenicima, osobito o osobnom načinu vožnje, značajkama rute, vanjskoj temperaturi te uporabi grijanja, klimatizacije i toplinskog pretkondicioniranja.

Similar Articles

Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Instagram

Most Popular