U Hotelu Hills, ekskluzivno pred više od 350 posjetitelja 10. Sarajevo Marketing Summita i predstavnika utjecajnih medija organiziran je Bariba brunch, te su predstavljena dva nova premium proizvoda – namaz od dimljene pastrmke i namaz od dimljene pastrmke s dodatkom bibera i bijelog luka. Svi proizvodi Bariba brenda su rađeni od najkvalitetnijih, prirodnih sastojaka, bez dodataka vještačkih boja i aditiva. Slogan Čisto iz prirode, nije samo fraza, već predstavlja temeljni princip, koji seže u samu srž njihovog prestižnog brenda.
Za proizvodnju koriste domaću sirovinu, pastrmku uzgojenu u Neretvi po najvišim standardima čemu svjedoče brojni certifikati, ali ono što je posebno važno jeste da je njihova pastrmka uzgojena bez upotrebe antibiotika, što podrazumijeva najviši standard u brizi o zdravlju ribe i kvalitetu proizvoda.
– Pastrmka je riba koja zahtijeva čistu i hladnu vodu s visokom koncentracijom kisika kako bi preživjela. Ne podnosi bilo kakvo onečišćenje vode hemikalijama, toksičnim supstancama ili smanjenje količine kisika, stoga se smatra ekološki najznačajnijom vrstom i često naziva kraljicom voda. Posvećenost čistoj proizvodnji i brizi o okolišu odražava se u našim proizvodima, čineći ih ekološki prihvatljivim izborom za sve one koji žele uživati u ukusima prirode. Naši proizvodi, bazirani na dimljenoj pastrmki, predstavljaju vrhunac kvaliteta i okusa. Ovi proizvodi su rezultat pažljivog procesa proizvodnje koji uključuje tradicionalno dimljenje i savremene tehnike, garantujući da svaki zalogaj nosi esenciju Neretve i visokokvalitetne pastrmke – kazala je Delila Ramić, direktorica kompanije Bariba.
Novi proizvodi dostupni su na sljedećim prodajnim mjestima u Sarajevu: Mercator (Ložionička, Dobrinja, Ilidža); Konzum (TC Aria); Bingo (BCC, TC Alta, Kolodvorska, Bare, Čekaluša, Markale, Ciglane, Merkur Otoka, Lukavica).