L’Oréal Paris je zvanični make-up partner jubilarnog Sarajevo Film Festivala, koji se održava od 16. do 23. augusta. Vodeći svjetski kozmetički brend nastavlja partnerstvo sa najznačajnijim festivalom filmske umjetnosti u regionu, slaveći kreativnost, umjetnost i snagu žena. L’Oréal Paris će tokom trajanja festivala biti tu da inspiriše svaku ženu da zablista i osjeti se kao istinska zvijezda crvenog tepiha – “Jer ona to zaslužuje“.
L’Oréal Paris je brend koji je oduvijek zagovarao i slavio osnaživanje žena i koji se uz pomoć moderne vizije ženstvenosti suprotstavlja stereotipima i podržava sve žene na njihovom putu da se ostvare u skladu sa sopstvenim pravilima i željama. To neće izostati ni ovaj put – tokom trajanja festivala, tim vrhunskih make-up artista će kreirati sofisticirane i inspirativne lookove, ističući individualnu ljepotu svake žene i odajući počast njihovom neprocenjivom doprinosu filmskoj umjetnosti. Učešće na Sarajevo Film Festivalu je ujedno i prilika da brend koji personificira ultimativni glamur, ali i žensku moć i snagu, istakne podršku i ženama u našoj regiji.
„Ponosni smo što L’Oréal Paris nastavlja partnerstvo sa Sarajevo Film Festivalom! Pridružite nam se na proslavi filma, umjetnosti i glamura i otkrijte svijet vrhunske estetike i inovacija L’Oréal Parisa. Partnerstvo sa Sarajevo Film Festivalom, događajem koji dijeli naše vrijednosti promocije umjetnosti, kulturne razmjene i ljudskih prava, za nas je sasvim prirodno. I ove godine ćemo predstaviti bogato naslijeđe L’Oréal Parisa u svijetu ljepote, kreativnosti i inovacija, a posebno nas raduje i ekskluzivna zabava kojom slavimo naše partnerstvo. Sarajevo Film Festival je izuzetna platforma da inspirišemo i edukujemo žene u regionu i radujemo se što ćemo nastaviti da zajedno gradimo ovu priču“, rekao je Sebastian Aubert, generalni direktor Divizije proizvoda široke potrošnje u kompaniji L’Oréal Adria-Balkan, koja ujedno upravlja L’Oréal Paris brendom na devet tržišta u regiji, uključujući i Bosnu i Hercegovinu.
L’Oréal Paris prisutan je na najekskluzivnijim događajima, uključujući Kanski festival na kojem je zvanični make-up partner od 1997. godine, stavljajući svoju ekspertizu u dočaravanju ljepote u službu sedme umjetnosti. Ovaj čuveni brend već decenijama koristi crveni tepih i najpoznatija dešavanja širom svijeta kao platformu za promoviranje vrijednosti koje se nalaze u samom srcu brenda: žensko osnaživanje, ženstvenost, feminizam, ali i inkluzivnost i raznolikost.
L’Oréal Paris je mnogo više od brenda posvećenog samo ljepoti. To je brend koji daje moć ženama i pruža im podršku, kako uz pomoć najsavremenijih proizvoda iza kojih stoje vrhunska naučna dostignuća, tako i kroz inicijative i partnerstva kroz koje pokreće i unapređuje dijalog na temu jednakih prava i samopouzdanja. Čuveni slogan „Jer ja to zaslužujem“, koji je skovan davne 1971. godine nije ništa manje relevantan danas. To je misija brenda, koja će biti ostvarena tek onda kada više ne bude trebalo podsjećati žene na to koliko su vrijedne. Do tada je L’Oréal Paris tu da ruši barijere između žena i njihovih ambicija i zajedno sa njima mijenja svijet na bolje.