eSCALAcija je tu

U posljednjih nekoliko dana imali smo priliku da probamo i vozimo automobil koji ima svoju eSCALAciju kad je u pitanju dosta stavki.

Svi se sjećamo onih Škoda koje nisu baš tako privlačile poglede. ALI – ovo je ono “ali” koje je poptuno na svom mjestu i koje donosi mnogo izmjena. Jednostavno – donalaze poptuno nove generacije sa dizajnom i dostignućima kojeg žele mnogi.

Nova Škoda Scala će ispuniti očekivanja kroz različite segmente. Počevši od dizajna, udobnosti, efektnosti, ušteda, do tehnologija koje će vam olakšati vožnju ali i brinuti se o vašoj i sigurnosti putnika u atomobilu.

Ali, krenimo mi redom.

U samom početku vožnje, dok ste u eco modu, sve je ok. Automobil lijepo plovi, ima svoju stabilnost, motor se ne čuje. Imate svoj put, Scala se povezala s vama, vi s njom. A onda shvatite da ima još 3 različita modula, pa prebacite u sport i dobijete krila. Samo, pazite se radara. U normal modu će malo trebati vremena, ali u sport modu, čak i sa 1.000 kubika do 100km/h doći ćete u zavidno brzom roku. Da se razumijemo, nije Porsche, ali za svoju klasu svaka pohvala Škodi.

Model koji smo testirali, kao što rekosmo, imao je 1.000 kubika, TSI motor, automatski mjenjač, eco/sport/normal i prilagodnjivi način vožnje, grijači u sjedištima, retrovizorima, prozorima. Naravno tu je neizostavni šiber stakleni krov, te još mnoštvo drugih opcija i mogućnosti koje Scala Selection ima da da.

Tokom gradske vožnje potrošnja je bila zanemariva, potrošnja u kombinaciji ( otvorena/gradska cesta) je bila 5,5l/100km i to sudeći po bord kompjuteru.

Udobnost sjedišta je pružila osjećaj sigurnosti, dok su tom istom osjećaju sigurnosti doprinijeli Škoda inovacije za obraćanje pažnje na ostajanje u traci, automobil koji se nalazi ispred vas, kočenje na vrijeme. U svakom slučaju sigurnost je pomjerena do te mjere da i na vratima, kad ih otvarate, ima ona mala zaštita kako ne biste oštetili automobil pored sebe.

Naravno kamera nazad, senzori naprijed nazad. U retrovizorima su signali za automobile koji dolaze iz mrtvog ugla, a senzor za pojas ako ga ne stavite i dalje pišti, pa je najbolje prvo se vezati pa krenuti u vožnju.

Mjesta ima sasvim dovoljno. U gepek mogu stati koferi, i nekoliko „džidža“ sa strane. Naravno da ima mogućnost širenja, ne brinite.

Scala je zaista pomjerila svoje granice i to je ono što Škoda inače čini sa svojim novijim modelima. Kontrolna tabla i u ovom slučaju ima mogućnost prilagodbe, a onog trenutka kada se spojite sa telefonom ( Antroid i Apple) imat ćete proširenu sliku svega onog što automobil nudi.

Pa ćete tako imati bolju navigaciju, auto za vas može da čita poruke, šalje poruke, imate pristup svojim palikacijama kao na telefonu, google, mape, youtubemusic i slično.

Jedina mana koja je malo zasmetala jeste ručica za tempomat koja se nalazi sa lijeve strane iza volana ispod ručice za žmigavce. Pa se može desiti da kad poželite povećati ili smanjiti brzinu da date žmigavac koji ne želite u tom trenutku. Savjet: Može to stati i na volan, ima mjesta.

Mekoća same vožnje će vas iznenaditi, osim ako su niskoprofilne felge, znate kako to izgleda. Ali mi smo bili zadovoljni sa ovim izdanjem i modelom.

Benzinac koji će zadovoljiti vaše gradske potrebe, ali neće se osramotiti ni na dugim stazama. Ono što je još bitno napomenuti jeste da je Škoda Scala automobil koji će izmamiti osmijeh svaki put kad pritisnete papučicu gasa, a svaki put kad izlazite željet ćete se opet vratiti i tražiti razlog za novo putovanje.

Automobil koji smo mi testirali je Scala Selection, 115KS, 1.0 TSI, sa opremom zbog će vas i komšija pitati gdje ste kupili svoju novu Škodu.

Više o samom automobilu možete pronaći na https://www.skoda.ba/scala-fl/scala

A test video na: https://youtu.be/MMaB7M5j6tc

Similar Articles

Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Instagram

Most Popular