Kako započeti ovaj tekst?
Posljednjih nekoliko dana vozili smo Audi Q4 e-tron za kojeg smo čuli da će nas očarati svojim performansama. I, zamiste, to se desilo.
Od kuće do škole, vrtića i poslova uopšte nismo imali veliku potrošnju baterije. Auto smo preuzeli sa malo ispod 100%, a u toku 6 dana potrošili smo nekih 40+% energije, sa napomenom da smo nekoliko puta palili klimu i dva puta izašli na kraći test na autoputu. Da vidimo kako izgleda “pedal to the metal” – a to izgleda tako da smo iz zadovoljstva potrošili još barem 10% baterije na “vjetar u kosi”.
Tek smo odlaskom na izlet uvidjeli pravu elokvenciju koju nam je Q4 ponudio sa svime što nam je imao za reći. A prije svega, želio je reći da je trenutno među sigurnijim automobilima na cesti. To dokazuju i mnoge statistike koje pokazuju da su se senzori za prevenciju udesa i čuvanje pješaka dobro pokazali i da vrijede “svakog dinara”.
S-line model nudi sportski dizajnirana sjedišta u koja kad sjednete, ostanete sjediti. Model kojeg smo vozili je imao dovoljno prostora na zadnjoj klupi za dvoje djece, njihove stvari ali i za stvari roditelja. Dodatno tome, gepek ima i više nego dovoljno mjesta, a prostora u vratima i na srednjem grebenu naprijed ima na pretek.
U suštini, vjerovatno vas najviše zanima baterija, pa da se vratimo na tu temu. Bateriju smo punili samo jednom – svega 20 minuta koliko je trebalo da uđemo u prodavnicu i izađemo. Znači, ukupno smo vozili Audi e-tron Q4 6 dana. U tih 6 dana bateriju smo uspjeli napuniti “niz brdo”. Naime, autonomija baterije i samopunjenje je doslovno pomjereno za stepenicu više. Ukoliko ste prebacili u “Brake” na mjenjaču, dopuna baterije će biti još više efikasna u toku gradske vožnje. Vožnjom “niz brdo” ne koristeći papučicu gasa, napunili smo bateriju za dodatnih 100 kilmetara kretanja. Sve u svemu, testni model smo i vratili, a nismo potrošili bateriju do kraja. Vratili smo ga sa oko 30% baterije.
Panorama krov sa šiberom ima jako dobru izolaciju. Ne brinite, nećete imati problema sa bukom jer se faktički vozite u “tihoj sobi”. Čak i kad pojačate muziku u autu, neće se toliko čuti vani. S toga, neka koncert počne.
Tehnologija u ovom automobilu vas neće razočarati. Od opcija Audi kočenja ( prevencija udesa), pa do toga da se igrate rasvjetom unutra i vani. Automatski mjenjač sa drive opcijom, brake (ono kad se puni baterija pri kočenju), rikverc i naravno neutral za parking ili kad stanete da popričate s komšijom o svom novom Audiju e-tron.
Kad su u pitanju tipke – one se nalaze ispod klime, u 95% slučajeva je sve na dodir ( touch). Doslovno je sve na dohvat ruke i mislim da niko neće imati da se požali na te tipkice, osim ako ste baš neki autodetaljista pa da gledate u svaku crticu. Naravno, sve je moguće prilagoditi sebi kao vozaču. Neko voli plavu unutrašnju atmosforu, neko će pak voljeti crvenu, i tako dalje.
Točkovi, felge, barem na testnom modelu, bili su dovoljno veliki (21′) da pri vožnji “plovite” na cesti. Ali pazite, baš plovite.
Ukoliko vam ruke drhte ili često pomjerate volan – postoji mogućnost da će vam svako malo pištiti upozorenje da stavite ruke na volan i da pratite linije. Kad smo kod praćenja linija, naravno da ima opcija/senzori koji će vam omogućiti lakšu kontrolu nad pravcem vozila, kao i upozorenja dolaska vozila sa svih strana. I iz iskustva možemo reći da kliješta kočnica hvataju i koče u čas posla.
Uglavnom, uživat ćete u svakom trenutku druženja sa svojim Q4 e-tron, a ako biste nekom opisivali ovaj auto onda nas slobodno možete citirati ovako:
Zamislite Audi Q4 e-tron kao onog prijatelja koji je uvijek najbolje obučen, nikada se ne znoji i nevjerovatno je šarmantan… i pritom, ne troši ni kap goriva!
Ovaj električni džentlmen dolazi s osmijehom koji osvjetljava noć (zahvaljujući LED svjetlima), i elegantnim stavom zbog kojeg vam srce malo brže zakuca. Šta god mu zadate – gradsku vožnju, autoput ili laganu off-road avanturu – Q4 e-tron se snalazi kao pravi profesionalac, sve s tihim, ali odlučnim “mrmorom” električnog motora.
Unutra? Kao mali luksuzni apartman! Čeka vas moderan kokpit, svemirska tehnologija poput head-up displeja sa proširenom stvarnošću i dovoljno prostora da se udobno smjesti i ekipa i prtljag. Ne samo da je pametan – zna prepoznati trake i saobraćajna pravila bolje nego prosječan vozač – a i smisla za humor. Na primjer, možete ga “nahraniti” strujom za oko 30 minuta na brzim punionicama, pa je već spreman za dalje, kao da je samo skoknuo na espresso!
Audi Q4 e-tron: luksuzan, tih, ekološki osviješten i s nevjerovatnim stilom. Savršeno društvo za vožnju koja nikada nije dosadna!
>Video dostupan na youtube kanalu <