Da, vozili smo Toyota C-HR s opremom koja nosi naziv C-OOL – benzin + struja 😊
I sve je zaista bilo “cool” u svakom smislu te riječi u vezi ovog automobila. Prije nekoliko godina, kada se prvi put pojavila C-HR na prostorima BiH imali smo priliku testirati je na relaciji Sarajevo – Cazin – Sarajevo. Pa smo tako odlučili i sad.
Na “prvo sjedanje “ dojam nije bio nešto naročit. Kao da je nešto falilo, neka ona puzzla koja bi sve to sastavila u jedno. ALI, bilo je potrebno samo jedan dan da shvatimo šta sve ovaj automobile posjeduje (ili ne posjeduje). Krenilo redom…
Prije svega vlada ta neka zabluda da nema prostora – i ok, možda bi se moglo dodati još koji centimetar u kabini ako bi se srednji greben malo smanjio. Ali to onda ne bi bila ta C-HR.
U automobilu nas je bilo dvoje odraslih i dvoje djece. Prednje sjedište je podesivo i za lumbalni dio leđa, a suvozač vam sigurno neće smetati pri vožnji. Zadnja klupa jeste uska, ali je bilo dovoljno prostora za malu raju, njihove stvari, igračke za malca, iako se starija kćerka žalila da se “ne može pružiti” 😊. Pa dobro, nije kombi. Srednji greben završava baš iza prednjih sjedišta, i ima prostora za još jedan par nogu. Ali taj treći bi se već malo gužvao, tako da 4 je neki idealan broj u ovom slučaju.
Vratimo se na prednji dio.
Kontrolna tabla je sasvim jednostavna ali opet moderna i opremljena. Mnogo mi se svidjelo to što je tempomat na volanu, a ne negdje iza volana. Kontrole za radio, podešavanje displeja su na dohvat ruke.
Na srednjem grebenu mali automatski mjenjač, ručna kočnica, tipka za prebacivanje na struju/bateriju ( najbolje je koristiti samo u gradskoj vožnji kad su gužve, a da bi radilo – baterija mora biti preko 50%). I naravno opcija za odabir načina vožnje ( 4 načina – sport, normal, custom, eco).
A kad se spojite na svoj telefon – auto će doslovno da “oživi”.
Automobilom smo prešli oko 800km, od čega 100km gradske vožnje, a ostalo na relaciji Sarajevo – Cazin ( preko Banja Luke) a u povratku preko Jajca. S obzirom na veličinu rezervoara, potrošili smo ukupno 95 KM goriva u oba pravca, što je za oko 40 KM manje nego što trošimo privatnim automobilom ( 1,6 dizel / hatchback limuzina).
Vožnja na struju je bila lagana, bez buke, bez zamjerki. Vozili smo po gradu u eco opciji, svaki dan. Pa čak i po autoputu u nekim momentima. Klima je konstantno bila upaljena na grijanje. Baterija se sama puni svaki put kad dođe do određene tačke kada je potrebno punjenje. No, tu je i dodatna opcija na mjenjaču – B ( brake), gdje će se baterija svaki put kad stajete dodatno puniti. Naravno da nema punjača, autonomija ove baterije se pokazala izrazito dobrom i funkcionalnom.
Ali… Onog trena kad prebacite u normal naravno da se potrošnja benzina poveća, a kad ste u sport opciji vožnje osjetit ćete kako volan postaje stabilniji, čvršći i sportski. Displej postaje crvene boje, motor dobije onaj lijepi benzinski zvuk ubrzanja. Pa, ukratko – oktanska ljepota zvuka.
Širina i veličina točkova ( 18ke gume/felge) su sasvim dovoljne s obzirom na veličinu automobila da vam bude udobno i uspješno svladate krivine.
Sigurnost je ono što se na ovoj Toyoti zaista ističe.
Iako ima svoje poznate “mrtve uglove”, senzori će vam pomoći da se jako dobro snađete u bilo kojoj situaciji. Prepoznat će pješaka koji dolazi sa strane iza vas, prepoznat će i automobile ispred vas koji usporavaju ili zastaju, izlaženje iz trake, proklizavanje, sve ono što ste ikad željeli vezano za sigurnost pri vožnji naći ćete u ovoj verziji. Iako i druge verzije Toyote C-HR imaju svoje prednosti.
Gepek – ma ima dovoljno prostora za kofere, stvari, praktično je stalo sve ono što smo mi prevozili a mogli smo staviti još stvari. Iako ni mi nismo pretjerivali da baš napunimo “dupke” svaki centimetar prostora.
Na zadnjoj šajbi nema brisača – ali realno nije bilo ni potrebe za njim jer aerodinamika koju ima C-HR kao nekom magijom odnese sve kapljice kiše sa zadnje šajbe.
#mizigramovci su podjeljenog mišljenja – nekima se dopada, neki bi ga već sad kupili, a neki bi pak dodali koji centimetar da mogu pružiti noge i to je to. U svakom slučaju pogledajte video na youtube kanalu, a sve o Toyoti C-HR možete pogledati i na oficijelnoj stranici Toyota Bosna i Hercegovina.
Ako bismo davali neku ocjenu, ovaj automobil bi svakako dobio 8,5. Možda ne bi bilo loše poraditi na mekoći sjedišta – jer put od cca 5 do 6 sati zaista dugo traje. I naravno, ne znam da li ima u drugim opcija, možda i da, ali džepovi na poleđini sjedišta uvijek dobro dođu malcima nazad, kao i dodatni punjač za one koji igraju igrice i troše bateriju maksimalno.
Vidimo se u nekoj drugoj #mizimobil priči.