U svijetu digitalnog marketinga, borba između najvećih oglasnih platformi – Meta (Facebook, Instagram) i Google (Search, YouTube, Display) – ne prestaje. Iako obje platforme nude ogromne mogućnosti, mnogi se pitaju: Zašto sve više brendova daje prednost Meta oglašavanju?
Meta zna ko, Google zna šta
Google oglašavanje se oslanja na ono što korisnici traže (namjera), dok Meta cilja ko su oni – na osnovu demografije, ponašanja, interesa i veza. Meta zna tvoje hobije, rođendan tvoje nane i da razmišljaš o kućnom ljubimcu i prije nego što to ukucaš u Google.
U većini industrija, Meta oglasi imaju znatno niži CPC (cijenu po kliku) i CPA (cijenu po konverziji) od Google-a. Za isti budžet, na Meti često možeš dobiti više pregleda, više klikova i više konverzija – posebno kad se kampanje dobro optimizuju.
Google oglasi (osim YouTube-a i Display mreže) se često sastoje od teksta, dok Meta daje prednost slikama i videima koji pričaju priču. U vremenu skrolanja i “doomscrollinga”, pažnju pobjeđuju kreativni vizuali i reelsi – tu je Meta kralj.
Google oglašavanje je snažno kad korisnik već zna šta traži – Meta je idealna kad želiš kreirati potrebu. Meta prodaje emociju, impuls, lifestyle. Google prodaje konkretan proizvod koji već tražiš. A znamo svi koliko puta smo kupili nešto što nismo planirali, samo jer nas je pogodio dobar oglas na Instagramu.
Meta ima fantastične opcije za remarketing – prilagođene publike, lookalike publike, dinamički oglasi – sve sa ciljem da podsjetiš korisnika baš kad je spreman za akciju. I sve to kroz platformu na kojoj provodi sate dnevno.
Google i Meta nisu rivali – oni su alati koji se koriste u različite svrhe. Ali ako ciljaš publiku koja još nije svjesna da te želi – Meta je tvoj najbolji saveznik. S pravom porukom, pravim vizualom i malo kreativnosti, tvoj ROI može da skoči u nebo.