Konferencija komunikacijske industrije Woman.comm 2025, koja i ove godine okuplja vodeće stručnjake iz svijeta medija, komunikacija, marketinga i biznisa, otvorena je danas u Sarajevu. U fokusu četvrtog izdanja konferencije je slogan REBLOOM, koji simbolizuje procvat u vremenu promjena i izazova, ponovno buđenje kreativnosti, zajedništva i snage žena u komunikacijama.
Tokom dva dana konferencije, 14. i 15. oktobra, publiku očekuje dinamičan program ispunjen inspirativnim predavanjima, panelima i razgovorima s istaknutim liderkama i liderima iz cijelog regiona. Woman.comm i ove godine donosi teme koje odražavaju duh vremena, istražuju transformaciju komunikacijske industrije i nude svježu perspektivu o tome kako se uspjeh gradi u okruženju koje se neprestano mijenja.
Bit će riječi o globalnim i lokalnim izazovima, kako komunicirati u okruženju stalne neizvjesnosti, društvenih pritisaka i brzih transformacija. Očekuju nas diskusije o tome kako marketing i događaji oblikuju percepciju vrijednosti, ali i studije slučaja koje otkrivaju kako tradicionalni brendovi, pronalaze nove načine da komuniciraju s generacijama koje žive online.
„REBLOOM simbolizira ono što mnoge od nas danas osjećaju, a to je potrebu da ponovo procvjetamo i pronađemo novu snagu u sebi i zajednici. U četiri godine Woman.comm je prerastao iz ideje u pokret koji okuplja stotine stručnjakinja iz cijele regije, gradi mrežu podrške i prostor za dijeljenje znanja i empatije i to je naša najveća vrijednost,“ istakla je organizatorica konferencije Irena Miličević Vukoja, dodajući da, iako se sve više žena vidi na rukovodećim pozicijama i otvorenije govori o ravnopravnosti, novi izazovi poput digitalnih pritisaka i sagorijevanja zahtijevaju zajedništvo i dijalog: „Zato Woman.comm ostaje sigurno mjesto za rast i inspiraciju, jer snaga komunikacije počinje od iskrenosti i međusobnog razumijevanja.“

Novinarka, voditeljica i urednica Jelena Obućina, učesnica diskusije o moći iskrene komunikacije, govorila je o izazovima s kojima se suočava medijska scena i o posljedicama kompromisa koji nastaju pod pritiscima. „Mediji su uvijek imali ogromnu odgovornost, danas posebnu. Istina je postala najskuplja vijest, a publika sve manje traži informacije, a sve više potvrdu svojih uvjerenja i osjećanja. Teško je raditi u tim uslovima, plus su pritisci konstantni – politički, finansijski, društveni. Ali, ako izgubimo vjeru u profesionalnost i etiku, izgubićemo i povjerenje javnosti i šansu da pomognemo našim društvima. Novinarstvo bi moralo da ostane prostor integriteta, a ne interesa“, poručila je Obućina.

U večernjim satima biće održana svečana dodjela priznanja Woman.Comm Of The Year, kojom će biti obilježene izuzetne karijere i doprinos žena koje svojim radom inspirišu i pomjeraju granice komunikacijske industrije.
Nakon inspirativnog prvog dana ispunjenog razmjenom znanja, iskustava i ideja, konferencija Woman.Comm nastavlja se sutra, donoseći nove teme, predavače i razgovore o snazi, kreativnosti i promjenama koje oblikuju savremeni svijet komunikacija.
Detaljan program pogledajte na stranici Snaga komunikacije.